onsdag 23 maj 2012

Kesoröra som tillbehör

Jag fick nyligen i present en matkasse - dels tyckte jag det var jättespännande att få se hur det fungerade med leverans och recept och allting. Naturligtvis lyckades jag ju inte följa recepten för jag ville fixa till något annat - det var ju dessutom så härligt väder. Hur som helst så var i kassen en burk Keso - något som jag faktiskt annars aldrig använder. Men någon röra till fläskytterfilén kunde man väl hitta på tänkte jag.

Med en massa hackade färska örter, citrontimjan, persilja, salvia och finskuret det gröna från en knippe färsk lök, ett gäng rädisor och så Azadas vitlöksolja, salt och peppar så blev det inte dumt alls. Inte blev det så mycket över heller annars hade jag nog tyckt att det inte hade varit så dumt till lite lunch idag men där får jag väl hitta på något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar